«BŌ» Cia. Brodas Bros – Dansa
BŌ és la nova proposta de la companyia Brodas Bros: un espectacle de dansa que uneix la força de la cultura urbana amb les arrels de la tradició popular catalana. Dansa contemporània, hip-hop, breakdance, locking i popping es fusionen en una experiència visual i física carregada d’energia i creativitat.
Inspirat en el ball de bastons i creat en col·laboració amb els Bastoners de Sant Cugat, BŌ converteix el bastó en un element escènic sorprenent: instrument de ritme, extensió del cos, joc i símbol de transmissió cultural. Un diàleg entre passat i futur que transforma la tradició en moviment contemporani.
Amb la seva inconfusible energia i un llenguatge escènic accessible per a tots els públics, Brodas Bros signa un espectacle innovador, festiu i emocionant que celebra la identitat, la comunitat i el poder universal de la dansa.
Coreografia: Lluc Fruitós i Brodas Bros
Direcció artística: Lluc Fruitós
Ballarins i ballarines: Pol Fruitós, Berta Pons, Clara Pons, Marc Carrizo, Héctor Puigdoménech, Ari Martínez, Clement Hamilton, Marina Molina
Col·laboració coreogràfica: Bastoners de Sant Cugat (Martí Salvatella Ponsi i Alba León Pipó) i Anna Llombard
Producció i coordinació: Sara Manzano
Il·luminació: Marc Carrizo i Clement Hamilton
Tecnologia i visuals: Héctor Puigdoménech
Vídeo: Línea sonora
Música: Jean Philippe Barrios “Lacrymoboy”, Bastoners de Sant Cugat i Sergi Masalias