13/03/2026

Ubicació

Museu de Badalona
Museu de Badalona
Pl. Assemblea de Catalunya, 1 08911 Badalona Barcelona

Més Informació

Més informació i entrades

Data

23.11.2025
Caducat!

Hora

De dimarts a dissabte de 10 a 14 h i de 17 a 20 h i diumenges de 10 a 14 h
Tot el dia

Localitats

Badalona

EXPOSICIÓ: De l’Ateneu al Velòdrom: 100 anys de l’arribada del bàsquet a Badalona al Museu de Badalona

El diumenge 1 de març de l’any 1925, fa exactament cent anys, es va jugar el primer partit de bàsquet documentat a la nostra ciutat.

Amb motiu del centenari d’aquell primer partit, el Museu de Badalona, conjuntament amb el Centre d’Estudis Històrics de Badalona (CEHB), prepara una exposició sobre el procés d’arrelament esportiu que va propiciar l’aparició del bàsquet a Badalona i la seva evolució fins al final de la Guerra Civil, en paral·lel a d’altres disciplines esportives.

A través d’imatges i documents, es donarà a conèixer el context social i esportiu en què el bàsquet va anar guanyant terreny, el paper que jugaren els diferents clubs i les persones que hi va haver darrera el naixement i la consolidació d’un esport que, en pocs anys, va consolidar-se plenament en aquella ciutat obrera i treballadora de bona part de la primera meitat del segle XX.

 

Entrada gratuïta

Oberta de dimarts a divendres de 17 a 20 h. Dissabtes de 10 a 14 h i de 17 a 20 h. Diumenges de 10 a 14 h. Entrada lliure

Més informació a https://www.museudebadalona.cat

Els comentaris estan tancats.