Presentació del llibre “¿Para qué trabajas?” de Joselo Arizaleta
Com canviar la teva relació amb la feina sense canviar de feina
Passem la major part de la nostra vida treballant.
I, tot i així, moltes persones viuen la seva jornada laboral des de l’afartament, la resignació o l’espera constant que alguna cosa —un ascens, un canvi, una nova feina— els retorni la motivació.
Compleixen, produeixen, avancen… però per dins senten que alguna cosa no acaba d’encaixar.
I si el problema no fos la feina, sinó la manera com ens hi relacionem?
Aquest llibre no promet canviar la teva feina ni oferir fórmules ràpides. Proposa una cosa més profunda i, alhora, més transformadora: revisar la relació que construeixes amb el que fas cada dia.
A través de reflexions clares, exemples quotidians i preguntes incòmodes, Per a què treballes? convida a mirar la teva experiència laboral amb més consciència i responsabilitat personal.
És una invitació a sanar la relació amb el treball perquè deixi de ser una càrrega constant i es converteixi en un espai de creixement, dignitat i sentit.
Necessites que adapti algun terme o vols que l’enquadrem en algun format de disseny per a la teva eina d’edició?