24/06/2026
Kubiak
La Banda badalonina Kubiak presenta, aquest setembre, el seu segon EP «Tornem-hi»

Kubiak tornen aquest setembre  amb el seu segon EP «Tornem-hi». La banda va debutar l’any 2018 amb el seu primer EP «Temps».

Ja a primers d’any van avançar el videoclip del primer senzill del nou treball del grup: «Mentides de paper», un tema punk-hardcore que arremet contra aquells qui venen les coses com no són.

 

 

Aquest estiu van presentar el videoclip del tema «Frivolitat»

 

 

 

El grup de punk rock va néixer a Badalona l’any 2015 amb clares influències a bandes mítiques com Bad Religion i més actuals com Berri Txarrak. La formació original la formaven Rubén Cobos (veu i guitarra), Ferran Villen (guitarra i cors), Luis Devesa (bateria i cors) i Sergio Tena (baix). Des de 2019, s’ha incorporat Jona Ruiz (Paüra), substituint Tena.

 

Més informació a https://www.facebook.com/kubiakoficial i https://www.instagram.com/kubiak_oficial/

Més informació a https://kubiakoficial.bandcamp.com/releases

 

Fotografia: Javier molsalve

 

<< Tornar a Actualitat